Suplinire la bănci

Pentru confortul Dvs. aveți o mulțime de posibilități de suplinire a contului.

Prima opțiune este Băncile comerciale

În filialele băncilor comerciale enumerate puteţi achita serviciile Moldcell în numerar: Băncii Comerciale Romane, Energbank, Eurocreditbank, FinComBank, Mobiasbanca, Moldindconbank, Victoriabank, Unibank. Achitați valoarea sumei dorite şi contul Dvs. va fi suplinit instantaneu cu mijloacele bănești achitate.

A doua opțiune este plata ATM

Serviciul ATM este disponibil pentru toți clienții Abonament Moldcell şi Cartelă Moldcell care dețin carduri emise de Victoriabank sau/şi FinComBank. Pentru suplinirea contului Moldcell prin intermediul ATM-ului (bancomatului) selectați din meniu "Achitări", "Moldcell" şi tipul cartelei de reîncărcare (20, 50, 100, 200, 400 lei). Păstrați bonul primit. 

În cazul în care tranzacția va fi executată cu succes, veți primi un SMS conținând detaliile tranzacției. În caz contrar veți primi un SMS cu descifrarea refuzului. Plățile confirmate şi efectuate prin intermediul ATM nu pot fi anulate de către client. ATM este disponibil 24/24 şi funcționează online la bancomatele Victoriabank şi FinComBank cu excepția numerelor de mobil care la momentul efectuării operațiunilor sunt deconectate din motive de neplată.

Informații suplimentare Victoriabank disponibile la tel.: (022) 21-02-02; (022) 21-03-03.
Informații suplimentare FinComBank disponibile la tel.: (022) 26-99-88.

Opţiunea a treia este Telebanking

Serviciul Telebanking este disponibil pentru  clienţii Abonament Moldcell şi Cartela Moldcell care dețin carduri emise de Victoriabank sau EuroCreditBank. Activarea serviciului se efectuează după completarea unei cereri tip la Victoriabank sau la EuroCreditBank. Timp de 3 zile lucrătoare după depunerea cererii veți primi prin SMS parola de acces la serviciul sus numit.

Pentru achitarea serviciilor Abonament Moldcell veți apela serviciul Telebanking al Victoriabank sau EuroCreditBank şi operatorul va efectua tranzacția sumei necesare de pe cardul Dvs. Victoriabank (orice sumă) sau EuroCreditBank (o sumă mai mare de 50 lei) în favoarea contului Moldcell. Prin telebanking se poate de transferat orice sumă de bani. 

Pentru achitarea serviciilor Cartelă Moldcell apelați serviciul Telebanking al Victoriabank sau EuroCreditBank şi operatorul va reîncărca contul cu valoarea cartelei solicitate (20, 50, 100, 200 sau 400 lei).

În cazul în care tranzacţia va fi executată cu succes veţi primi un SMS conținând detaliile tranzacţiei. În caz contrar veţi primi un SMS cu descifrarea refuzului. Plățile confirmate şi efectuate prin intermediul Telebanking nu pot fi anulate de către client. Telebanking este disponibil non stop: 24/24, 7 zile pe săptămană, şi funcţionează online apelând la telefoanele operatorului Victoriabank la (022) 21-02-02 sau (022) 21-03-03 şi a EuroCreditBank la (022) 500 200 cu excepția numerelor de mobil care la momentul efectuării operaţiunilor sunt deconectate din motive de neplată.        

Informaţii suplimentare Victoriabank disponibile la tel. : 21-02-02; 21-03-03.

Opţiunea a patra este WAP banking

Clienţii Moldcell, deţinători de conturi la Eurocreditbank, pot utiliza servicii de online banking prin intermediul site-ului wap Telebank. Astfel, prin accesarea directă de pe telefonul mobil a paginii wap.telebank.md, timp de 24 de ore din 24, puteţi afla informaţii cu privire la starea conturilor curente, de card, depozite şi credite deschise la Eurocreditbank, achită serviciile Moldcell şi a telefoniei fixe, serviciile comunale, energia electrică, gazul, Internetul, televiziunea prin cablu etc. De asemenea, veţi putea efectua convertirea la un curs de referinţă avantajos a valutei străine aflate în contul Dvs., completă depozite, extrage mijloace din depozite, achită credite, completă conturi de card, efectuă diverse tipuri de transferuri pe teritoriul Republicii Moldova etc.

Pentru a putea utiliza serviciul Telebank, trebuie să vă înregistraţi în sistemul de deservire bancară la distanţă prin perfectarea contractului la oficiul Eurocreditbank. La încheierea înregistrării veţi primi un nume de utilizator şi parola de autentificare pentru wap.telebank.md si www.telebank.md. Pentru achitarea serviciilor Moldcell prin intermediul serviciului “Telebank”, trebuie să indicaţi datele Dvs. personale Moldcell (numărul contractului, N.P.P posesorului numărului GSM), fie pe site-ul www.telebank.md fie la întocmirea contractului la oficiul Eurocreditbank.