Întrebări frecvente

  1. Ce înseamnă extra-preț?

Dacă folosiți unul dintre planurile tarifare Moldcell cu servicii incluse (apeluri, Internet, SMS) + 5 Abonament Moldcell 60, 90, 120, 150, 250, 300, 350 sau Abonament Moldcell 25, 40, 70, 110, 160, 210, 310 sau 425, plătiți o taxă fixă lunară și, pe lângă alte servicii, beneficiați de o cantitate generoasă de minute naționale pentru a apela orice număr din Republica Moldova sau chiar comunicare nelimitată. Prețul pentru minute adiționale, denumit extra-preț, se aplică doar după ce sunt folosite minutele incluse în pachet (naționale sau internaționale).

Extra-prețul este aplicat doar dacă toate minutele incluse au fost folosite și doar până la finele lunii curente. În prima zi a fiecărei luni, sunt alocate minutele incluse și extra-prețul este anulat.

  1. Ce efect va avea schimbarea asupra clienților?

Prețul pentru taxa lunară și cantitatea de servicii incluse rămân la fel ca până acum și nu vor fi schimbate. Asta înseamnă că impactul general asupra abonaților este minim și mulți dintre ei nu vor fi afectați deloc, dacă nu depășesc cantitatea de minute incluse în Abonament. În plus, toți abonații pot alege Abonamentul perfect pentru necesitățile lor, cu și mai multe minute incluse.

  1. De ce ați mărit prețul pentru apeluri?

Încercând să diminuăm consecințele instabilității financiare de pe piață asupra clienților, am decis să ajustăm doar tarifele care nu au un impact direct asupra abonaților și să păstrăm neschimbate tarifele de bază, precum taxele lunare și cantitatea de minute incluse.

Prețul pentru taxa lunară și cantitatea de servicii incluse rămân aceleași.