Moldcell

Perioada activă/pasivă a contului Cartelă Moldcell

Ne dorim ca utilizarea serviciilor noastre să fie o experiență cât mai plăcută pentru tine. De aceea, îți amintim că frecvența reîncărcărilor determină statutul activ sau pasiv al numărului tău, adică posibilitatea de a efectua și primi apeluri.

Vezi care e termenul acestora, în funcție de frecvența reîncărcărilor:

Suma reîncărcării

Suni și primești apeluri

statut activ

Doar primești apeluri

statut inactiv

Nu suni, nu primești apeluri

statut suspendat
< 49 lei 1 lună 8 luni +2 luni
>49 - 1000 lei 4 luni 8 luni +2 luni
Abonați noi + existenți 4 luni 8 luni +2 luni

Important: La reîncărcarea repetată a contului, perioada activă asigurată de cea mai recentă sumă reîncărcată nu se adaugă la perioada activă existentă până la reîncărcare. În acest caz, se va stabili perioada maximă activă dintre cele două.

De exemplu, dacă ați reîncărcat contul cu 50 lei (activ 4 luni) și, în aceeași lună, mai reîncărcați 30 lei (activ 1 lună), perioada activă din data ultimei reîncărcări va fi cea de 4 luni.

La expirarea perioadei active, banii neutilizați de pe contul utilizatorului Cartelă rămân valabili până la următoarea reîncărcare. La expirarea perioadei de suspendare (incapacitate de a primi și prelua apeluri), banii neutilizați de pe contul utilizatorului Cartelă se vor anula.

Poți prelungi statutul activ al numărului prin Împrumut (de la Moldcell) sau Transfer (de la alt abonat Moldcell)

Opțiunea „Sună încă 30 zile”

Dacă perioada activă a numărului tău a expirat, însă ai nevoie să suni și mai ai bani în cont și nu necesiți reîncărcare, poți prelungi perioada în care să suni și să primești apeluri, activând opțiunea „Sună încă 30 zile” cu doar 10 lei. Pentru aceasta, formează *444*1*2*4#ok sau *911*1*4#ok.

La expirarea opțiunii (30 zile), numărul tău va deveni inactiv (doar primești apeluri).