Diferența se face prin schimbare, iar noi am crezut încă de la început că putem să inovăm, să creăm
și să ne mândrim împreună. Avem cu ce!

În 20 de ani am schimbat percepția abonaților că mai mult și mai calitativ nu înseamnă mai scump. Servicii și tehnologii ce păreau irealizabile, erau implementate an de an în Moldova de către Moldcell. Un lucru nu s-a schimbat în toți acești ani. Grija pentru tine și dorința de a face și mai multe. Împreună.

Vezi istoria de 20 ani Moldcell.

Ne-ați așteptat? 
Am venit!

Pe 28 aprilie 2000, ne anunțăm venirea pe piață cu celebrul slogan și un cerb prietenos drept logo. Culoarea predominantă era portocalie. Primul oficiu a fost deschis pe str. Tighina 55, tot aici era situat și sediul central cu primii 40 de angajați.

Primul 
SMS

În premieră pentru Moldova, lansăm primul pachet preplătit și serviciul SMS. La început mesajele puteau fi expediate doar în rețea. Serviciul era oferit gratuit și se bucura de un succes enorm.

Primul 
plan tarifar

Primul prefix Moldcell a fost 794. Primul plan tarifar era Alocard, cu tarifare din impulsuri. Primul telefon vândut de partenerii noștri aparținea brandului Ericsson.

Primele inovații

În anul 2001 lansăm primele 2 planuri tarifare cu plată în avans, Freestyle și Symphony. Tot atunci, în premieră pentru Moldova, lansăm serviciul WAP.

Prima schimbare

Schimbăm cerbul prietenos din logo pe o pasăre zburând spre soare, anunțând astfel noile valori ale companiei – libertate, noi orizonturi, încredere și puterea de a fi mereu la înălțime.

Mai multă viteză

Premierele se țin lanț. În 2003 lansăm serviciul IP Cell și tehnologia HSCSD (High Speed Circuit Switched Data), ce permitea transferul de date de 4 ori mai repede, comparativ cu GSM.

Fantasy 
"Story Of My Life"

Pe 7 aprilie, lansăm legendarul Abonament Fantasy, un succes fulminant datorită spotului memorabil și schemei neconvenționale de tarifare. Fiind cel mai bine vândut abonament din țară, Fantasy e desemnat Marca Comercială a Anului 2004.

Bursa 
Moldcell

Lansăm proiectul continuu Bursa Moldcell, ce oferea o bursă lunară de 135$ timp de un an celor mai buni studenți. Mulți dintre studenți au devenit parte a companiei. Tot în 2004 lansăm în premieră protocolul USSD (comenzile prin coduri USSD).

14 servicii noi 
timp de 1 an

Un an de-a dreptul marcant, cu 14 servicii noi lansate. Moldova face cunoștință cu ThankYou (suplinirea contului altui abonat); GPRS; EDGE; MMS; Paparazzi, notificări scurte CallMe, Java Games, Love Chat, Security Mobile Service, GPRS în Roaming, Moldcell Transport Manager și primul pachet cu modem – Moldcell Data Kit.

”Alo, cu ce vă putem ajuta?”

Deservirea clienților la telefon (Call Center) e disponibilă deja 24/7 (vechiul program 8:00 – 24:00/7) și este deschis primul Showroom, oficiul destinat exclusiv deservirii persoanelor juridice. Moldcell e desemnat Marca Comercială a Anului 2005, nominalizarea “Fidelitate”.

Premierele se țin lanț

Lansăm în premieră serviciul Ton-Ton (melodie pentru tonurile de apel). Au urmat New Mail, Moldcell Mobile Office, Ready Message și tehnologia CAMEL (Roaming pentru Prepaid). Apare și primul produs dedicat persoanelor cu deficiențe de auz – Alocard Alternativ.

YOYO

Lansăm produsul YOYO, plan tarifar preplătit destinat tinerilor, împreuna cu LAB 400. Tot atunci e lansat un plan tarifar nou cu plată în avans – Fantasy Emotions, care a devenit la fel de popular ca și Fantasy.

Primii cu 3,5G

Pe 1 octombrie 2008 primii lansăm tehnologia 3,5G. Urmează apoi servicul apeluri video și Help Me (Transfer/Împrumut) cu 45,000 operațiuni în doar 2 săptămâni. Primim Certificatul de Calitate ISO 9001:2000 și 3 premii naționale – Cel mai bun contribuabil, Premiul de Stat pentru Realizări în Domeniul Calității și Marca Comercială a Anului.

Anul plin de magie

2009 a fost anul în care abonații fac cunoștință cu “Viitorul tău începe astăzi”, Bring a buddy, Ezetop (supliniri de peste hotare), Fantasy Mariaj, licitația Fantasy Platinum, serviciul Music Expert, un plan tarifar nou INFINIT și cea mai mare tombolă – Magia premiilor, în 3 ediții și 3 apartamente drept marele premiu.

Marele rebranding

În 2010, peste noapte, Moldcell devine violet. Alocard și YOYO devin Cartelă Moldcell, Fanstasy devine Abonament Moldcell, iar Postpaid a devenit Business Moldcell. Seara culminează cu un super concert Purple Party cu vedete internaționale, focuri de artificii și un show de lasere spectaculos.

Moldcell Cinema / 
Café / Club

În perioada 2010-2011 am prezentat pieții Moldcell Cinema (fiecare al doilea bilet la Patria gratuit) Sună și Amuză, Aici Moldcell, Cartea Recordurilor. Deschidem Moldcell Café și lansăm programul Mclub. Tot atunci instalăm terminalele multifuncționale Moldcell, disponibile și astăzi.

Primul operator 4G

În 2012 Moldcell devine primul operator ce oferă servicii 4G. Lansăm Moldcell Unpluged – la care ținem ca la o adevărată comoară. Concertele acustice invitau spectatorii să se relaxeze pe pernele mov și să asculte muzică de calitate ale artiștilor autohtoni și invitați din străinătate.

Lider în portabilitate chiar de la început

2013 – anul portabilității numerelor, când lansăm vestita platformă “Născut în Moldova” și “Ai noștri” cu un spot demn de promovarea țării. Lansăm oferta fără precedent – Nelimitat 160 și primim astfel de 3 ori mai multe portări comparativ cu ceilalți operatori, continuând să fim lideri și astăzi.

Mobile ID – Semnătura Mobilă

După lansarea serviciului Semnătura Mobilă, prezentăm proiectul primei colaborări de succes între stat și sectorul privat în domeniul identității mobile la întrunirea Asociaţiei Internaţionale a Operatorilor de Telefonie Mobilă la Rio de Janeiro. Drept urmare a acestei prezentări, Guvernul RM obţine premiul internațional „Best mGovernment”.

Era aplicațiilor mobile

Lansăm cele mai tari aplicații – Moldcell TV, Safe Kids, aplicația BiP, unica ce permite să suni de peste hotare din minutele Abonament, și My Moldcell , care a ajuns în top 10 cele mai descărcate aplicații din Moldova la doar câteva zile după lansare.

YOU “Liber să fii TU”

Anii 2017-2018 a fost un succes, de la lansarea Abonamentului YOU, concertul LP, lansarea Abonamentului Regional, a noului program de loialitate, până la prezentarea noului serviciu Business inovativ – Virtual PBX. Doar pe parcursul unui singur an au fost deschise 25 Centre Moldcell noi.

Internet Fără Griji

În 2018 lansăm la nivel de țară proiectul educațional permanent InternetFărăGriji, ce constă în seminare practice gratuite despre siguranța online pentru părinți și copii. Până la sfârșitul anului, la solicitările instituțiilor și părinților, au fost organizate seminare deja pentru sute de părinți și copii din 10 orașe diferite.

Noul Magazin Online

Lansăm noua versiunea a Magazinului Online, iar toate gadgeturile noi le prezentăm în proiectul Moldcell Unbox. Mai multe aplicații apar rând pe rând: My Moldcell Business, M-Security, Super Quiz. Toate aplicațiile Moldcell și rețelele sociale devin disponibile gratuit în cel mai tare abonament pentru tineri – app2You.

Primul Campionat eSports din Moldova

În luna mai organizăm Primul Campionat eSports Dota 2 din Moldova. Între timp, proiectul Internet Fără Griji crește semnificativ și număra deja mii de copii și părinți instruiți. A urmat aprecierea bine-meritată – proiectul e desemnat Marca Anului 2018, categoria Responsabil Social.

Noi servicii, noi Centre Moldcell

Lansăm noul Abonament YOU+ cu îmbunătățiri considerabile, iar Abonamentul nou Regional 80 și Oferta 80 cuceresc inimile clienților datorită cantității generoase de servicii incluse. Tot în 2018 suntem și mai aproape de abonați cu încă 8 Centre Moldcell noi.

Prima Ligă eSports din Moldova

Moldcell lansează eSports League, prima Ligă de jocuri electronice din Moldova, care a debudat cu primul campionat CS:GO, unul din cele mai populare jocuri la nivel global.

Un nou început

Pe 14 februarie Fintur Holdings B.V., deținută de Telia Company, a ajuns la o înțelegere în vederea vânzării cotei sale de 100% acțiuni, deținute în Moldcell, companiei CG Cell Technologies DAC, deținută de CG Corp Global. Pe 25 martie CG Cell Technologies DAC devine oficial noul proprietar Moldcell.

#TotulVaFiBine

De pe 16 martie Centrele Moldcell se închid din cauza pandemiei, iar noi reinventăm activitatea comercială, orientând-o către online. Anunțăm și o serie de acțiuni de susținere a clienților, medicilor, pacienților, profesorilor, copiilor, a populației în general. Împreună salutăm un nou început. Împreună ne-am adaptat rapid la schimbare și știm că #TotulVaFiBine.