De ziua sa, Moldcell a premiat câştigătorii “2011 premii pentru loialitate”

Joi, 28 aprilie curent, la sediul companiei Moldcell a avut loc ceremonia de înmânare a premiilor de valoare din cadrul campaniei „2011 premii pentru loialitate” desfăşurată în perioada 15 februarie – 15 aprilie 2011.

În perioada campaniei, clienţii Moldcell au avut posibilitatea de a participa la extragere expediind un SMS fără text la numărul 2011 (tarif standard). Prin acest SMS, clienţii schimbau 100 puncte de loialitate pe un cod de participare la  extragere.

Cei 2011 de câştigători desemnaţi în urma extragerii electronice au intrat în posesia următoarelor premii: 

  • 1 automobil BMW 318i
  • 10 laptopuri Acer 642
  • 10 tablete iPad 16 GB
  • 90 telefoane mobile Samsung i5800
  • 1900 pachete cu câte 100 minute în reţea (valabile 30 zile)

Extragerea electronică a avut loc pe 19 aprilie, în prezenţa unei comisii de validare compusă din personalităţi publice şi un notar. Pentru extragere a fost utilizat programul licenţiat Moldcell Drawing Seria PC nr. 349/2929 din 02 martie 2011. Printre membrii comisiei de validare care au asigurat transparenţa şi corectitudinea extragerii au fost personalităţi publice precum reprezentanţi mass-media, blogging, muzică uşoară şi un abonat fidel al companiei Moldcell.

Membrii comisiei au fost cei care au apăsat pe rând butonul de start al selecţiei electronice aleatorii. Marina Pânzaru, reporter TV7, prezentă şi ea la ceremonia de decernare a premiilor, a fost cea care a purtat noroc lui Vasile Miron, câştigătorul automobilului. 

La festivitate au fost prezenţi 15 dintre câştigătorii campaniei printre care şi cel al marelui premiu, automobilul BMW, Vasile Miron, antreprenor în vârstă de 30 de ani din Chişinău. “Nu m-am aşteptat să câştig anume eu. De obicei, particip în toate extragerile Moldcell şi de această dată  nu am făcut excepţie. M-am înregistrat la promoţie o singură dată, fiind mai mult timp în afara ţării.  Când am fost sunat de către reprezentanţii companiei, am crezut că e o glumă şi am început să cred doar după ce am fost invitat la sediul central şi am fost anunţat pe viu că am câştigat  BMW-ul. Este un cadou foarte frumos la cei 30 de ani ai mei.” a spus Vasile Miron, câştigătorul marelui premiu.

Andrei Galaţchi, câştigătorul unui telefon mobil: “Atunci când m-au invitat la sediul Moldcell acum o săptămână să mi se spună că am câştigat un telefon mobil m-am bucurat foarte mult. Feciorul  meu în vârstă de zece ani demult îşi dorea un telefon nou, iar bucuria lui este cel mai mare premiu pentru mine.”

În prezenţa câştigătorilor însoţiţi de rude şi prieteni, Dl. Chiril Gaburici, Directorul General Moldcell, a felicitat cordial câştigătorii campaniei şi le-a mulţumit pentru încredere şi loialitate:  „Mă bucur să anunţ că promoţia „2011 premii pentru loialitate” a fost una foarte reuşită, s-a bucurat de un interes sporit şi o participare activă din partea abonaţilor Moldcell. Succesul campaniei se datorează şi mecanismului ei foarte simplu, corect şi transparent ”,  a adăugat dl Gaburici.   
Evenimentul festiv a coincis cu ziua de naştere a operatorului care a împlinit 11 ani de activitate şi un an de la cel mai complex şi stilat rebranding, în care Moldova s-a trezit peste noapte în culoare violet. Cu această ocazie, directorul companiei a împărtăşit clienţilor prezenţi la eveniment unele dintre succesele obţinute de Moldcell pe parcursul acestui an. 

“Astăzi este o zi foarte importantă pentru Moldcell şi clienţii noştri: primul apel telefonic în reţeaua noastră a fost efectuat acum 11 ani, acum 1 an toată ţara s-a trezit în violet într-o nouă lume a comunicării şi avem peste 1 milion de abonaţi. Cifra 1 ne însoţeşte nu din întâmplare. Cu paşi rapizi creştem şi mergem spre a fi operatorul numărul unu în tot ceea ce oferim. Lucrăm intens asupra nivelului înalt de deservire a clienţilor, calităţii serviciilor, extinderii acoperirii şi accesibilităţii produselor. Sunt nişte rezultate frumoase,  cu care ne mândrim şi astăzi le sărbătorim cu mare drag împreună cu clienţii, partenerii şi acţionarii noştri”, a adăugat Chiril Gaburici, Directorul General Moldcell. 

Conform datelor ANRCETI*, dintre toţi operatorii de pe piaţă în 2010 anume Moldcell a fost compania cu cele mai multe conectări la reţeaua sa, circa 188 mii clienţi noi, mărindu-şi semnificativ cota de piaţă. Moldcell oferă cea mai variată gamă de telefoane mobile BlackBerry din Moldova, precum şi telefoane performante, tablete iPad şi Samsung Galaxy Tab. Reţeaua de vânzări enumeră circa 3000 de puncte dintre care 14 Centre de deservire complexă Moldcell Center  amplasate în toată ţara. În cadrul concursului naţional “Marca Comercială a Anului” Moldcell a primit Premiul Mare pentru cel mai de succes  rebranding iar acoperirea reţelei 3.5G a fost îmbunătăţită în ultima jumătate de an cu 30%. Cifra de afaceri a companiei Moldcell a crescut în anul 2010 cu 18,7%. Până la ora actuală, compania a investit circa 2 miliarde lei în infrastructura ţării. 

În seara zilei de 28 aprilie, Moldcell va sărbători împreună cu clienţii săi ziua sa de naştere şi succesele unui an de la cel mai stilat şi complex rebranding. Operatorul a pregătit un concert extraordinar “Purple Party” ce va avea loc în Piaţa Marii Adunări Naţionale cu participarea vedetelor locale şi internaţionale: Arsenie, Sasha Lopez şi Broono din Republica Moldova, Deep Central, Puya şi Radio Killer din România şi DJ-ul cu renume mondial -  Alex Gaudino!

Notă:
Despre Moldcell:
Operatorul de telefonie mobilă Moldcell şi-a început activitatea în aprilie 2000, revoluţionând piaţa de telecomunicaţii mobile din Republica Moldova. Moldcell a fost primul operator din Moldova care a oferit servicii precum  SMS, Callnotes, MMS, Callme, setul complet de servicii Blackberry etc. şi tehnologii precum  USSD, GPRS/EDGE, Camel, 3.5G etc. 
Acţionarul majoritar al companiei  este unul dintre cele mai influente şi inovatoare grupuri de telecomunicaţii din lume – TeliaSonera. Grupul suedezo-finlandez TeliaSonera este prezent pe 20 de pieţe, numărul abonaţilor, depăşind 157 milioane (conform datelor de la finele anului 2010).


*ANRCETI - Agenţia Naţională pentru Reglementare în Comunicaţii Electronice şi Tehnologia Informaţiei