Moldcell

Servicii administrative

Vrei să portezi la Moldcell? Sau să migrezi la un alt Abonament? Sau, poate, să-ți activezi Roamingul? Aceste servicii, dar și altele, cum ar fi, oferirea facturii detaliate, reperfectarea Contractului pe numele altei persoane, schimbarea numărului, blocarea lui temporară etc., se regăsesc aici.

Suntem bucuroși să te ajutăm, cu orice întrebare, prin apel la 444 sau (022) 444 444, în magazinele directe Moldcell sau prin solicitare electronică, la adresa subscription@moldcell.md.

Nu uita doar că, pentru rezolvarea solicitărilor administrative, avem nevoie de o cerere scrisă din partea ta + copia unui act de identitate.

Ai pregătit copiile? Perfect. Iată ce a mai rămas să faci:

1. Descarcă cererea care se potrivește situației tale și completează rubricile.
2. Tipărește cererea și semneaz-o.
3. Expediază cererea la adresa de e-mail subscription@moldcell.md sau la numărul de fax (022) 20 63 63

Cererea ta se va procesa în cel mai scurt timp posibil.

Cerere de portare a numărului mobil

Cerere de migrare/activare servicii


Utilizează această cerere pentru următoarele situații:

- Migrare la un alt plan tarifar
- Schimbarea numărului
- Reactivarea liniei
- Blocarea/Deblocarea numărului
- Schimbarea cartelei SIM
- Factură detaliată lunară prin email
- Suspendarea temporară a numărului
- Plată greșită, rambursare, transfer
- Activare/dezactivare Roaming

Cerere pentru oferirea Facturii detaliate / codului IMEI

Cerere de reperfectare a contractului de abonament

Cerere pentru oricare alte servicii sau informații


Suntem siguri că orice problemă poate fi rezolvată, prin comunicare. De aceea, dacă ai decis să pleci de la noi, te rugăm să ne suni la 444 sau (022) 444 444 și vom încerca să găsim o soluție optimă pentru problema ta, în cel mai scurt timp posibil. Dar dacă, totuși, nu îți schimbi decizia, urmând acest link, vei găsi cererea de reziliere a contractului. Ne pare rău că pleci și sperăm, totuși, că ne vom revedea.