Transformă Cartela SIM în Telefon IP prin tehnologia FMC, cu toate avantajele incluse într-un singur dispozitiv: calitate înaltă a conexiunii, redirecționarea apelurilor, transpunerea datelor în sistemul CRM, statistici și multe altele. În plus, FMC ajută la extinderea posibilităților serviciului PBX, unind numerele fixe și mobile într-un sistem unic intern, fără necesitatea de a procura echipament suplimentar, de a instala aplicații speciale, chiar și fără conexiune la internet.
Soluția este perfect aplicabilă pentru manageri vânzări, industria de logistică, transport, instituții publice și alte domenii.
Soluția este perfect aplicabilă pentru manageri vânzări, industria de logistică, transport, instituții publice și alte domenii.
O soluție de telefonie fixă inteligentă și convenabilă pentru biroul tău. Prin intermediul serviciului Virtual PBX, beneficiezi de toate caracteristicile unei centrale telefonice digitale, fără a suporta costuri de întreținere. Poți iniția și primi apeluri de pe telefoane staționare IP sau ulizând căști și având configurată o aplicație web pe calculator. Toate astea la facem noi, ca totul să funcționeze perfect.
Soluția este aplicabilă pentru call-centre, echipe de vânzări online, telefonii corporative, suport tehnic.
Soluția este aplicabilă pentru call-centre, echipe de vânzări online, telefonii corporative, suport tehnic.
Posibilități de bază
Toate funcționalitățile sunt disponibile în cabinetul personal, ușor de administrat
Număr virtual multi-channel Indiferent câți clienți vă sună pe același număr, apelurile lor vor fi întotdeauna recepționate de centrala virtuală |
Mesaj de salut Virtual PBX va reda un fișier preînregistrat, ceea ce va întări reputația unei companii serioase |
Distribuire apeluri Platforma va determina în mod automat care dintre anagajați este liber și va direcționa apelul către el |
Înregistrare apeluri |
Statistica Controlați toate apelurile companiei: numărul de apeluri per angajat și durata acestora, pentru câte apeluri nepreluate s-a efectuat call back, etc. |
Controlul apelurilor |
Cum arată cabinetul personal
Instrucțiuni utilizare Virtual PBX aici
GeneralInformația generală despre indicatorii cheie:
verificați numărul de apeluri efectuate,
primite și nepreluate,
cu detalierea per angajat.- IstoricApelurile și înregistrările acestora:
monitorizați calitatea deservirii apelurilor
și controlați/stopați conflictele
apărute în timpul conversațiilor cu clienții,
în orice moment convenabil. - AngajațiMonitorizarea și înregistrarea apelurilor
preluate de către angajați: creați conturi
separate care vor lucra cu sistemul de telefonie.
„Drepturile în sistem” vor restricționa
accesul angajatului în interfața
Virtual PBX.
- StatisticaAnaliza statistică a apelurilor și afișarea grafică a acesteia:
analizați dinamica pe tipuri de apeluri
pentru o perioadă arbitrară pentru fiecare manager,
în doar câteva clicuri. - SetăriSetările de bază PBX și controlul vânzărilor:
schimbați logica distribuției apelurilor,
redirecționarea acestora și multe altele,
în mod independent, fără abilități tehnice speciale. - NumereSetarea și afișarea numerelor de telefon:
adăugați un mesaj vocal, setați timpul de lucru,
selectați logica de preluare a apelurilor
pentru fiecare departament sau angajat.
Intergrare cu CRM
Abonamente Virtual PBX
-
SimpluUtilizatori3Abonament
Moldcell SIP Cloud PBX210 leiÎnregistrarea și pastrarea apelurilor180 lei -
StandardUtilizatori7Abonament
Moldcell SIP Cloud PBX420 leiÎnregistrarea și pastrarea apelurilor380 lei -
PremiumUtilizatori15Abonament
Moldcell SIP Cloud PBX820 leiÎnregistrarea și pastrarea apelurilor750 lei -
UltraUtilizatori30Abonament
Moldcell SIP Cloud PBX1500 leiÎnregistrarea și pastrarea apelurilor1500 lei
Opțiuni la Abonamente
1 Utilizator adițional | 100 lei |
Statistica și rapoarte pe apeluri | 150 lei |
Integrarea cu CRM | 150 lei |
Plata pentru configurarea numărului (Număr IP extern) | 100 lei |
Button CallBack | 100 lei |
Filiale (corporații) | 100 lei |
Număr în coadă (apel în așteptare) | 100 lei |
Notificare pentru apeluri pierdute | 100 lei |
Implicare în apel | 100 lei |
Apelare automată | 200 lei |
Opțiunea CallBack în timpul apelului | Gratuit |
Fax pe e-mail | Gratuit |
Solicită testare 14 zile gratuit
Condiții Generale | |
---|---|
• Părţile garantează că vor întreprinde toate măsurile necesare pentru protecţia şi securitatea datelor cu caracter personal, care sunt prelucrate în cadrul acestui serviciu. Totodată, părţile se obligă să respecte prevederile Legii nr. 133/08.07.2011 cu privire la protecţia datelor cu caracter personal, inclusiv să notifice Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal al Republicii Moldova despre orice prelucrare a acestora. În acest context, Politica Moldcell privind protecția datelor cu caracter personal este disponibilă aici: POLITICA PRIVIND PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL • În cadrul acestui serviciu, Moldcell oferă Abonatului posibiltatea de utilizare a spațiului pentru păstrarea datelor Abonatului, create pe durata utilizării serviciului. Moldcell nu are acces la datele şi fisierele Abonatului păstrate de acesta în spațiul oferit, iar Abonatul se obligă să respecte prevederile legale şi poartă răspundere deplină pentru conţinutul informaţiei păstrate şi legalitatea utilizării serviciului, precum şi pentru oricare consecințe ale acestor acțiuni. |