Pentru că timpul e prea scump, haideți din start să decidem dacă aveți sau nu nevoie de Virtual PBX.

Fiecare apel este important
 Vreți să măriți vânzările
Imaginea companiei Dvs. contează

Dacă sunteți de acord cu măcar două afirmații, Vă încurajăm să citiți mai departe.

Virtual PBX este o soluție complexă pentru o organizare eficientă a telefoniei în oficiul/oficiile companiei Dvs., fără investiții. Aceasta Vă permite să nu pierdeți niciun apel, să le prelucrați pe toate în cel mai eficient mod, să setați salutul, să distribuiți și să înregistrați apelurile, să faceți statistică și să analizați eficiența lucrului.

 

 
Funcții

Număr virtual multi-channel

PBX face numerele conectate multi-channel, adică oriunde apare informație despre compania Dvs. puteți plasa un singur număr și fiți sigur că toți vor da de Dvs.      

Distribuire apeluri

Combinați angajații în grupuri și stabiliți reguli pentru distribuirea apelurilor. Astfel, Veți reduce timpul de așteptare al clienților, Veți distribui uniform sarcinile și crește vânzările.

Redirecționare apeluri

Puteți seta redirecționarea apelurilor pe mobilul persoanei ca să fiți siguri că nu pierdeți niciun apel. 

Meniu vocal
 

Meniul vocal (IVR) va ajuta clientul să ia legătura cu persoana potrivită în câteva secunde. Mai mult, puteți seta mesaj de salut, dar și plasa informații pe care vreți să le audă clienții, inclusiv oferte, noutăți etc.

Notificări despre
apeluri pierdute

Oricare ar fi motivul că un potențial client nu poate lua legătura cu Dvs., acesta va putea lăsa un mesaj vocal și/sau Veți putea reveni cu un apel pentru că primiți notificare despre fiecare apel nepreluat.

Statistici și înregistrare
apeluri 

Înregistrarea completă sau selectivă a conversațiilor telefonice Vă va permite să monitorizați calitatea deservirii. Iar statistica apelurilor permite să evaluați obiectiv angajații.

 

Avantaje

Conectare simplă / rapidă
Nu e nevoie să cumpărați dispozitive mari și costisitoare și nu trebuie să așteptați să Vă instaleze cabluri, să căutați unde le ascundeți etc. Odată setat, Veți gestiona singur telefonia.

Zero investiții
Virtual PBX este o soluție cloud. Nu este nevoie de investiții în PBX de birouri și în echipamente costisitoare. Vom avea grijă de asta.

Interfață simplă
Meniu doar cu ce este necesar și Veți folosi. Setare ca pentru o rețea de socializare și navigare intuitivă.

Flexibilitate
Adăugați numere fixe sau mobile oricând apare necesitatea. Schimbați biroul în altă zonă sau țară fără să întrerupeți munca angajaților. Lucrați chiar și din Thailanda, nimeni nu va ști unde sunteți.

Compatibilitate cu orice număr
Conectați numerele existente, dar și numerele noi în câteva click-uri. Răspundeți la apeluri de pe orice dispozitiv – calculator, telefon, laptop sau tabletă.

Integrare cu orice CRM
Virtual PBX de la Moldcell poate fi ușor integrat cu cele mai populare sisteme CRM.
 

 

 

 

 
Abonamente

  Simplu Standard Premium Ultra
Linii 3 7 15 30
Abonament 210 lei 420 lei 820 lei 1500 lei
Înregistrare apeluri 180 lei 380 lei 750 lei 1500 lei
Per utilizator adițional 150 lei 150 lei 150 lei 100 lei
Statistica 150 lei
Opțiunea Vânzări eficiente 150 lei
Integrare cu CRM 150 lei

 

Cerere de testare

 
 

 
Note

Părţile garantează că vor întreprinde toate măsurile necesare pentru protecţia şi securitatea datelor cu caracter personal, care sunt prelucrate în cadrul acestui serviciu. Totodată, părţile se obligă să respecte prevederile Legii nr. 133/08.07.2011 cu privire la protecţia datelor cu caracter personal, inclusiv să notifice Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal al Republicii Moldova despre orice prelucrare a acestora. În acest context, Politica Moldcell privind protecția datelor cu caracter personal este disponibilă aici: POLITICA PRIVIND PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 

În cadrul acestui serviciu, Moldcell oferă Abonatului posibiltatea de utilizare a spațiului pentru păstrarea datelor Abonatului, create pe durata utilizării serviciului. Moldcell nu are acces la datele şi fisierele Abonatului păstrate de acesta în spațiul oferit, iar Abonatul se obligă să respecte prevederile legale şi poartă răspundere deplină pentru conţinutul informaţiei păstrate şi legalitatea utilizării serviciului, precum şi pentru oricare consecințe ale acestor acțiuni.