Contactaţi-ne: Serviciul Suport Clienți Moldcell

Serviciul Suport Clienți Moldcell

Serviciul automat de informații despre produsele și serviciile Moldcell.
De asemenea, aici poți lua legătura cu un operator Moldcell.

Tel.:
444 (gratuit, disponibil doar abonatilor Moldcell)

Fix: 022 444 444 (tarif standard*)
Mobil: (+373) 78 500 500 (gratuit pentru abonaţii Moldcell; tarif standard pentru abonații/apeluri din alte rețele.*)
Program: 08:00 - 23:00

Email:
moldcell@moldcell.md
Program: Luni – Vineri: 9:00 - 18:00


*Pentru apeluri din alte reţele naţionale sau internaţionale, se aplică tarif standard; pentru apeluri din Roaming, se aplică tarif stabilit pentru destinația respectivă de Roaming.


Serviciul Clienți Corporativi

Fix: 022 20 60 60 (tarif standard*)
Fax: 022 20 65 65 
Luni – Sâmbătă: 9:00 - 18:00

Email:
corporate@moldcell.md
Luni – Vineri: 9:00 - 18:00

*Pentru apeluri din alte reţele naţionale sau internaţionale, se aplică tarif standard; pentru apeluri din Roaming, se aplică tarif stabilit pentru destinația respectivă de Roaming.

Serviciul Suport Tehnic

Serviciul automat de informații despre setările Internet.
De asemenea, aici poți lua legătura cu un operator Suport Internet.

Tel.: 433 (gratuit, disponibil doar abonatilor Moldcell)
Fix: 022 206 433 (tarif standard*)

Program: Luni – Vineri: 9:00 - 20:00
Sâmbătă - Duminică: 9:00 - 18:00

 

 

Asistență Magazin Online

Aflați detalii despre produsele disponibile, modalități de plată și livrare.

Mobil:
(+373) 78 000 444
(gratuit pentru abonaţii Moldcell*)
Email: eshop@moldcell.md
Program: Luni – Vineri: 08:00 - 19:00
Sâmbătă - Duminică: 09:00 - 18:00


Asistență pe rețelele de sociale

Ne găsești pe Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, OK.ru și LinkedIn cu noutăți și răspunsuri la cele mai solicitate întrebări ale abonaților.

 


Asistență Telesales

Mobil: (+373) 78 500 505 (gratuit pentru abonaţii Moldcell*)
Program: Luni – Vineri: 09:00 - 18:00
Datele de contact ale persoanei responsabile cu protecția datelor

Email: datepersonale@moldcell.md

Persoana responsabilă de Protecţia Datelor poate fi contactată în orice moment, daca există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ţine de protecţia datelor personale, prin transmiterea unei cereri la datepersonale@moldcell.md sau prin transmiterea unei solicitări la sediul Moldcell, pe adresa: MD-2060, mun. Chișinău, str. Belgrad 3.

Whistleblowing

Pentru raportarea abaterilor etice, a neregulillor sau a încălcării legii, puteți face un denunț oricând, utilizând următoarea adresă electronică: whistleblowing@moldcell.md.
   
  * Restricționarea accesului la Serviciul Suport Clienți în cazurile apelurilor abuzive
  Criteriile de restricționare a apelurilor la Serviciul Suport Clienți Moldcell
Dragă Utilizator, suntem disponibili între orele 8:00 - 23:00, pentru a răspunde întrebărilor tale și pentru a face utilizarea serviciilor Moldcell mai simplă și mai plăcută.
Astfel, în conformitate cu pct. 20 alin. (40) litera d) al Regulamentului cu privire la furnizarea serviciilor publice de comunicaţii electronice, aprobat prin Hotărârea Nr. 48 din 10.09.2013 a Consiliului de Administrație al Agenţiei Naţionale pentru Reglementare în Telecomunicaţii şi Informatică, va fi restricționat accesul la Serviciul Suport Clienți pentru toate numerele de telefon de la care se generează apeluri abuzive. Restricțiile vor fi permanente, temporare sau limitate la 1-2 apeluri pe zi, în funcție de comportamentul ulterior al Utilizatorului.
Se califică drept abuzivă apelarea repetată, cu rea intenție, a numerelor Serviciului Suport Clienți Moldcell, fără ca apelantul să justifice o stare care necesită suportul operatorilor și fără ca apelurile acestuia să se refere la serviciile MOLDCELL, iar apelarea aduce injurii operatorilor.
Se consideră apeluri abuzive cu luarea în considerare, dar fără a se limita la acestea, situațiile în care Utilizatorul:
- Adresează întrebări ce nu țin de serviciile sau produsele Moldcell. Deviază de la subiect și o face în mod constant;
- Apelează repetat cu aceeași problemă, chiar dacă anterior a primit răspuns la aceasta;
- Apelează fără un scop definit, nefiind în stare să-și formuleze coerent cerințele;
- Insultă operatorul, utilizând cuvinte necenzurate și expresii jignitoare;
- Face aluzii indecente și încearcă să aducă în discuție subiecte personale, trecând de limita bunului simț și venind cu propuneri jignitoare față de operator;
- Odată stabilită legătura cu operatorul Moldcell, nu formulează întrebarea, râde, trage de timp, conversează cu altcineva sau conectează muzica;
- Își lasă dispozitivul nesupravegheat și, în acest timp, minorii apelează operatorii Moldcell nefiind în stare să formuleze o întrebare concretă, emit anumite sunete etc.

Restricționarea apelurilor abuzive, conform criteriilor sus-menționate, se face cu scopul de a eficientiza atât procesul de muncă al operatorilor, cât și a răspunde mai rapid și prompt întrebărilor într-adevăr importante. Mulțumim pentru înțelegere.
 
   
  * Pentru apelurile din alte reţele naţionale sau internaţionale
  Pentru apelurile din alte reţele naţionale sau internaţionale se aplică tariful standard; pentru apelurile din Roaming se aplică tariful stabilit de către partenerul de Roaming.