Întrebări frecvente
De ce să aleg Microsoft Office 365 de la Moldcell cu achitare lunară dacă am licență permanentă Microsoft? | |
---|---|
Abonamentul lunar presupune că nu faceți nicio investiție inițială în licență sau servere, dar și achitați sume mai mici, lunar, în aceeași factură pentru serviciile de telefonie mobilă. În plus, dacă alegeți soluția de la noi, aveți permanent cele mai noi versiuni ale aplicațiilor, gratuit și fără eforturi. |
Pot instala aplicațiile Microsoft pe PC sau laptop? | |
---|---|
Sigur! Puteți instala toate aplicațiile Microsoft Office disponibile în pachetul Dvs. pe calculator. Excepție fac pachetele Basic și E1, care pot fi folosite numai într-un browser web. Dacă aveți deja o licență permanentă de Microsoft Office, pachetele Basic și E1 vin cu aceste beneficii suplimentare: 1 TB spațiu de stocare OneDrive per utilizator, conferință video, portal intern securizat pentru documente și e-mail Exchange. |
Pot migra de la un pachet Office 365 la altul? | |
---|---|
Da. De fiecare dată când decideți că vreți să schimbați pachetul, sunați Consultantul Dvs. personal Moldcell sau Suport Clienți Corporativi, tel. 022 206 060. |
Un utilizator = un dispozitiv? | |
---|---|
Pentru fiecare utilizator de Office 365, puteți instala aplicațiile Office pe maximum 5 dispozitive (calculatoare, tablete sau telefoane), cu condiția că numele de utilizator nu este folosit simultan de mai multe persoane. Folosirea aceluiași nume de utilizator de către mai multe persoane în cadrul companiei este ilegală. |
Care este numărul maxim de utilizatori pentru Microsoft Office 365? | |
---|---|
Pachetele Business Basic, Eco și Premium acceptă maximum 300 de utilizatori. Dacă aveți nevoie de mai multe conturi / utilizatori, puteți alege din seria de pachete Pro Plus, E1 și E3. Dacă aveți deja o licență permanentă de Microsoft Office, pachetele Basic și E1 vin cu aceste beneficii suplimentare: 1 TB spațiu de stocare OneDrive per utilizator, conferință video, portal intern securizat pentru documente și e-mail Exchange. |
Unde sunt stocate informațiile mele? | |
---|---|
Toate fișierele Dvs. pot fi stocate atât pe calculatoarele companiei, cât și online, într-un spațiu de stocare securizat. Pentru fișierele stocate online, doar Dvs. controlați cine le poate accesa și ce fel de acces (drept de citire sau de editare) primește persoana respectivă (prin autentificare). |
Dacă dețin deja un domeniu, ce se întâmplă cu adresele de e-mail? | |
---|---|
Odată ce ați activat serviciul Microsoft Office 365, Veți putea să accesați consola de administrare la adresa portal.office.com, folosind numele de utilizator și parola trimise pe e-mail. În consolă, alegeți „Domenii”, apoi „Adaugă domeniu” și Veți fi ghidat mai departe de un wizard Microsoft. |
Ce se întâmplă cu datele mele dacă anulez pachetul / abonamentul? | |
---|---|
Datele Dvs. sunt ale Dvs. și Vă aparțin. Dacă renunțați la pachetul Office 365, aveți posibilitatea să descărcați toate datele (de exemplu, e-mailurile și documentele de pe portalul intern) și să le salvați în altă parte. Acest lucru trebuie făcut înainte de rezilierea abonamentului. După închidere, datele asociate contului Dvs. Office 365 vor fi disponibile administratorilor timp de doar 90 de zile, într-un cont cu funcționalitate limitată. |
Pentru a utiliza Office 365 am nevoie de Internet? | |
---|---|
Da. Accesul la Internet este obligatoriu pentru a instala, activa și pentru a gestiona contul Office 365. De asemenea, conexiunea la Internet este absolut necesară și pentru a accesa serviciile Microsoft Office în cloud, inclusiv e-mailul, conferințele, gestionarea IT etc. |
Înțeleg că totul ar trebui să fie simplu, dacă totuși am nevoie de asistență? | |
---|---|
Dacă aveți nevoie de suport, suntem la dispoziția Dvs. Ne puteți contacta de luni - vineri între orele 9:00 și 20:00 și sâmbătă – duminică între 9:00 și 18:00 la numărul 433 de pe mobil sau 022 206 433 de pe fix sau alt operator. |