Moldcell prezintă Fabrica de Staruri

Prima ediţie internaţională ia startul!
Primul reality-show din Moldova “Fabrica de Staruri” se află pe ultima sută de metri de pregătiri pentru ce-a de-a treia ediţie. Organizatorii promit un spectacol inedit, descoperind şi promovând noi tinere talente. Ca şi în anii precedenţi, sponsorul general al proiectului este operatorul de telefonie mobilă Moldcell, fără de care proiectul nu ar fi adus publicului emoţii de neuitat şi zeci de surprize. Acestea şi multe alte detalii din culisele ediţiei curente a show-ului au fost divulgate public în cadrul unei conferinţe de presă din 29 februarie, petrecute în inima capitalei - Moldcell café.

În premieră!
Fabrica de Staruri 2012 va fi una internaţională şi va rula pe ecranele telespectatorilor concomitent în două ţări. Spectacolele live săptămânale, precum şi agenda zilnică a Fabricii vor putea fi urmărite de peste 25 milioane telespectatori din Republica Moldova şi România. Preselecţiile au avut deja loc în 5 oraşe din ambele ţări, la acestea, participând tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 28 de ani. 

Sergiu Musteaţă, producător muzical Fabrica de Staruri: “Castingul a avut loc la Chişinău, Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi la Bucureşti. Sunt participanţi puternici atât din Republica Moldova cât şi din România care ne-au impresionat prin calităţi vocale şi prestaţie. Opt participanţi din România sunt stabiliţi deja, iar în Moldova, la sugestia Moldcell, am decis să urmăm un alt scenariu. Juriul preselecţiei a ales şase participanţi, iar încă doi vor fi stabiliţi prin votul publicului moldovean în cadrul preselecţiei. Timp de 10 zile, fanii Fabricii din Republica Moldova vor avea posibilitatea să aleagă o fată şi un băiat din 12 pretendenţi. Astfel, publicul nostru se va transforma în juriu cu drept de decizie.”

Unicitatea prezentei ediţii rezidă şi în mecanismul cu adevărat popular şi transparent de vot. În premieră pentru Moldova, câştigătorul proiectului va fi ales prin televoting de către tot publicul din Moldova şi România, indiferent de apartenenţa sa la operatorul de telecomunicaţii. Fanii proiectului, utilizatori ai telefoniei mobile cât şi fixe vor putea să-şi dea votul prin apel telefonic sau expediind un sms, în susţinerea interpreţilor preferaţi. Votingul va fi unul internaţional calculat în procente, în funcţie de media de participare pe ţară, pentru a exclude concurenţa între ţări. Publicul va vota săptămânal, pentru a decide cine dintre interpreţi va rămâne în proiect, alegând una dintre cele două opţiuni de voting: pentru un singur vot  - costul apelului/sms - 7 lei sau câte 10 voturi simultan – 50 de lei.  Fiecarui participant i se va atribui câte 2 numere scurte în formatul: 900XX (pentru acordarea unui vot) şi 910XX (pentru acordarea a 10 voturi), unde XX  reprezintă codul aferent participantului. 

Surpriza Sponsorului General - Moldcell
Rodica Verbeniuc, şefa secţiei Comunicări Corporative, Moldcell: “Împreună cu organizatorii ne-am propus să realizăm o ediţie cu totul specială, în care publicul telespectator din Republica Moldova să devină un fel de regizor al show-ului. Tocmai de aceea, am pregătit o seamă de concursuri interactive, prin care fanii Fabricii vor putea să se implice, să influenţeze desfăşurarea evenimentelor din casă. Pentru comoditate, participarea la concursurile organizate va fi posibilă prin câteva modalităţi: prin intermediul mesajelor SMS, a apelurilor telefonice dar şi pe web: pagina Moldcell de pe Facebook, precum şi pe pagina wap a proiectului - m.fabrica.md. La fel în premieră, la propunerea Moldcell, absolut toţi fanii proiectului, indiferent de care operator de telefonie mobilă sau fixă sunt deserviţi, vor putea câştiga invitaţii duble la concertele live de sâmbătă începând chiar cu primul concert din 17 martie”

Printre surprizele pregătite în cadrul proiectului se enumeră şi următoarele:

  • Posibilitatea de a câştiga săptămânal invitaţii la show-urile live de sâmbătă; se vor oferi 12 invitaţii a câte două locuri fiecare,
  • Posibilitatea de a lua cina cu “fabricantul” preferat precum şi a vizita Casa de Staruri,
  • Posibilitatea de a transmite participanţilor sarcini originale pe pagina Moldcell de pe Facebook pe care aceştia urmează să le îndeplinească,
  • Posibilitatea de a adresa întrebări participantilor şi de a obţine răspunsurile direct de la aceştia cu cele mai interesante detalii,
  • Posibilitatea de a trasmite participantilor urari  prin SMS care vor ajunge zilnic în Casa de Staruri,
  • Posibilitatea de a accesa ultimele stiri, imagini şi video exclusiv din Casa de Staruri.

Nicoleta Gaju, specialist senior Marketing, Moldcell: “Avem şi surprize exclusive, doar pentru clienţii Moldcell. Săptămânal va fi stabilit câştigătorul concursului “Cina cu participantul preferat” care îşi va întâlni “fabricantul” îndrăgit într-o atmosferă selectă la Moldcell Cafe având posibilitatea unică sa comunice cu acesta tet-a-tet. Iar o dată pe lună va fi identificat câştigătorul unui concurs cu totul deosebit “Vizita Casei de Staruri” care va primi acces liber la viaţa de “fabricant”, petrecând câteva ore în Casa de Staruri. Câştigătorul concursului va comunica cu participanţii proiectului, va frecventa orele stabilite conform programului de instruire a starurilor şi chiar va avea acces în regie savurând din plin posibilitatea de a descoperi proiectul din culise. Numerele scurte pentru participare în concursuri vor fi publicate pe portalurile web - fabrica.md şi moldcell.md”.

Printre participanţii proiectului se vor număra 16 tineri şi tinere din ambele ţări, care, timp de 3 luni, vor fi lipsiţi de comunicarea cu lumea exterioară şi vor munci uniţi de un singur scop – a deveni vedete. Aceştia vor urma ore de măiestrie actoricească, canto, dicţie, mişcare scenică, dans, etc. 24 ore din 24 vor fi urmăriţi de camerele video, iar in fiecare sâmbătă vor evolua în concertele săptămânale, întru a stabili cine merită sa rămână în Casa de Staruri. Fabricanţii vor locui în Republica Moldova, întreaga producţie a proiectului fiind realizată de casa de producţie moldovenească Media Production.

Diana Rotaru, interpretă, directorul Academiei Fabricii de Staruri: “Ne aşteaptăm la un public mult mai mare decât în ediţiile precedente, deoarece de astă dată va fi accesibil spre vizionare unui public de opt ori mai mare. Respectiv, vom crea şi o pistă de lansare a noilor nume în lumea muzicii, cu  o concurenţă serioasă între talente, nu între ţări. Am onoarea să fiu directorul Academiei, fiind un fan al fabricilor precedente. Am acceptat cu plăcere această aventură şi voi încerca să relatez cât mai multe detalii interesante în agendele televizate zilnice pentru a ţine mereu viu interesul publicului.”

Conferinţa de presă a fost finalizată cu anunţarea lansării votingului, etapa stabilirii participantilor Fabrica de Staruri 2012:

Rodica Verbeniuc, şefa secţiei Comunicări Corporative, Moldcell:
“Invităm publicul din Republica Moldova să se lanseze în campania de selecţie a ultimilor doi fabricanţi din ţara noastră, din 12 tineri propuşi pentru selecţie. Expediaţi-Vă votul de susţinere prin intermediul mesajelor SMS şi a apelurilor telefonice, începând cu 1 martie, orele 10:00 şi până pe 10 martie, 23:59.”

Detaliile despre proiect, participanţi şi profesori, ultimele noutăţi din casă, fotografii, video vor fi valabile pe siteul www.fabrica.md, pagina oficială Moldcell de pe Facebook şi portalul wap m.fabrica.md. În Republica Moldova, transmisiunea va fi asigurată ca şi în anii precedenţi de postul de televiziune Prime, iar în țara vecină de postul național de televiziune TVR1. Fabrica de Staruri este un produs licentiat de Endemol, una dintre cele mai mari companii de proiecte TV din lume.

Ştiaţi că …

  • Prezentatorul Fabricii va fi cunoscutul actor român Marius Florea Vizante,
  • Directoarea Şcolii de Staruri va fi interpreta Diana Rotaru,
  • Proiectul va dura 85 de zile,
  • Show-ul va fi compus din 13 concerte live ce vor avea loc în fiecare sâmbătă,
  • Primul concert va avea loc pe 17 martie 2012,
  • Câştigătorul competiţiei muzicale va primi un premiu bănesc fără precedent, dar şi un contract cu o renumită casă de discuri.