Poți alege una din opțiunile de suspendare termporară a numărului:
- Pe o perioadă de 6 luni (preț 100 lei);
- Pe o perioadă de 12 luni (preț 200 lei);
Serviciul este disponibil doar în cazul lipsei datoriilor sau în afara perioadei contractuale obligatorii.
La expirarea perioadei de suspendare temporară a numărului pe 6 luni / 12 luni, în caz de neutilizare, numărul va intra într-o perioadă de mentenanță de până la 6 luni. În această perioadă nu se extrage plata de Abonament standard, însă se va aplica un tarif de 20 lei lună, care se achită la reactivare. Reactivarea liniei se va efectua la solicitare prin USSD (*222*3*2#ok) sau apel la Serviciul Clienți Moldcell, la telefonul 444 (gratuit din rețeaua Moldcell), sau la 022 444 444. La expirarea perioadei de mentenanță, numărul va fi reîntors companiei Moldcell și va putea fi revândut.
Abonatul este obligat să urmăreasca de sine stătător termenul de suspendare a liniei și să achite plata pentru abonament după reactivarea acesteia.