Bloggerul oficial Moldcell în Suedia, la Eurovision 2013

Acum două săptămâni, Moldcell a anunţat lansarea unui concurs care avea drept scop identificarea unui blogger ingenios, creativ şi activ care doreşte să plece împreună cu noi la Malmö pentru a fi în centrul tuturor evenimentelor Eurovision 2013.
Drept criterii de apreciere şi selectare a câştigătorului erau creativitatea, stilul articolului care urmau a fi analizate de un juriu precum şi numărul de Like-uri, Share, comentarii ş.a. adunate la postarea participantă în concurs.

Cel mai mare punctaj l-a acumulat Eugeniu Luchianiuc (27 de puncte), depăşind cu 7 puncte participantul de pe locul doi. Eugeniu face blogging de circa 6 ani şi a scris zeci de postări despre proiectul Eurovision. Anul acesta dânsul a fost unul din bloggerii oficiali la preselecţia naţională.

Eugeniu Luchianiuc, blogger: „Eu am decis că voi ajunge în Suedia la Eurovision imediat după ce Loreen a câștigat. Am ratat în 2005 să ajung în Kiev când era aproape. Acum nu ratez chiar dacă e departe. Vreau să ajung în Suedia. Să văd cum e țara, cum sunt oamenii, cum stau lucrurile la ei.”
Toţi cei care vor dori să afle mai multe detalii despre concurs, despre călătoria clienţilor Moldcell la Malmo, despre Suedia, culisele Eurovision-ului, ce spun concurenţii din alte ţări şi care este atmosfera şi organizarea concursului sunt invitaţi să urmărească zilnic blogul câştigător: http://luchianiuc.com/blog/.

Irina Creţu, specialist Comunicări Corporative Moldcell: „Am organizat acest concurs pentru a identifica un blogger realmente îndrăgostit de Eurovision care ne va relata cât mai multe detalii din culise într-un mod interesant, dinamic şi util pentru cititorii săi. O echipă de specialişti din cadrul companiei a analizat fiecare articol şi în cele din urmă au identificat blogger-ul potrivit pentru această misiune. Pentru câştigător aceasta va fi mai mult decât o călătorie, va fi şi o sursă enormă de inspiraţie, informaţie şi de ce nu o posibilitate în plus de promovare a blog-ului său. Sincere felicitări, Eugeniu!”

Pentru a participa la concurs, bloggerii trebuiau să scrie un articol despre Eurovision la tema „#Eu # Moldcell #Eurovision2013 #Suedia #Moldova”. Concursul s-a desfăşurat în perioada 21 martie– 4 aprilie 2013.

Dacă anul trecut, partenerul general al Eurovision în Azerbaidjan, a fost compania-soră Azercell, anul acesta este TeliaSonera, acţionarul majoritar al companiei Moldcell. Astfel, Moldcell deţine dreptul oferit oficial de către European Broadcasting Union (EBU) de a fi numit Partener Oficial al Eurovision 2013.