Cu Semnătura mobilă aveți tot setul de acte necesare cu Dvs., plus un telefon cadou!

În ziua de astăzi, e foarte important să putem soluționa rapid și eficient orice probleme curente și să ne asigurăm un grad sporit de protecție a datelor personale, prin utilizarea unei identități virtuale securizate. Semnătura mobilă este identitatea Dvs. digitală, care Vă permite să semnați electronic acte, declaraţii etc. sau să întocmiți cereri de la distanţă pentru anumite servicii care, până acum erau disponibile doar prin prezența fizică a titularului. Mai mult, la momentul actual nu există o alternativă mai comodă a acesteia, iar semnătura digitală este un instrument sigur, codul secret fiind cunoscut doar de posesorul acesteia. Un alt avantaj incontestabil este simplitatea și accesibilitatea acesteia – aveți nevoie doar de telefonul mobil și de o cartelă SIM care suportă serviciul.

Iar un motiv în plus să activați acum serviciul Semnătura mobilă, este telefonul Nokia 105 pe care îl primiți la preț special de doar 1 leu, dacă alegeți să utilizați opțiunea de 30 lei (600 tranzacții) pe o perioadă minimă de 2 ani.

Semnătura mobilă se utilizează la:

  • Depunerea declarației fiscale electronice
  • e-Servicii de Stare Civilă
  • e-CNAM (formularele 2.03, 2.04, etc.)
  • e-CNAS (REV 5, forma 4-BASS, contribuții de asigurări sociale, etc.)
  • e-Licențiere (depunerea cererii de eliberare, reperfectarea sau prelungire a licenţei de activitate)

Tarife

Preț Volum (nr. tranzacții) Validitate
30 lei 600 30 zile
80 lei 2000 90 zile
150 lei 6000 180 zile

Dacă doriți să beneficiați de acest serviciu, trebuie doar să urmați câțiva pași foarte simpli. Vă apropiați la cel mai apropiat Moldcell Center cu actele companiei sau ne contactați la 500 (apel gratuit). Apoi, semnați o cheie de activare a serviciului și certificare a cheii publice. Veți primi gratuit o cartelă criptografică nouă în schimbul celei vechi. Tot ceea ce vă rămâne să faceți este să stabiliți un cod PIN secret care va fi în continuare semnătura Dvs. mobilă, și să vă bucurați de timpul și eforturile economisite datorită acesteia.

Setul de documente necesare pentru activarea serviciului Semnătura mobilă:

  • Certificat de înregistrare
  • Extras din registru
  • Certificat TVA
  • Buletin de identitate (director, contabil)
  • Rechizite bancare
  • Ștampilă

Pentru a primi mai multe informații și/sau beneficia de ofertă sunați 022 20 60 60 de luni până vineri, 9:00 – 18:00.